من روی زمینم 

اما حرف ادما رو نمیشنوم

میشنوم چرا 

کامل خوب دقیق ضبط میکنم 

من رو زمینم

اما نمیدونم دقیق زمین کجاست

من روی زمین سیاره ی خودم و دارم

هر شب میرم اونجا از زمین و ادما قایم میشم

اینجا شلوغه 

هواش کثیف ه 

ادماش بدن 

بی معرفتن

جات میزارن

تنهات میزارن

من زمین و توصیف کردم 

اما سیاره ی خودم و هنوز نه 

چون نمیدونم چه شکلی ه

باید شروع کنم ساختنش

راستش 

چرا حال من دوباره بده

چرا حس وهم الود دارم....

چرا همه چی دور و برم یه جوری ه 

مثل سایه های رنگی ه 

که لمسشون میکنم....

اما نمیکنم....

حسشون انگار از من رد میشه

شدیدا دلم یه آغوش میخواد 

دوتا دست 

که تنم و نوازش کنه 

و مچاله شم تو ّ بغلش و خوابم ببره 

و تنم از حرارت تنش گرم شه....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد