باکی نیست از آنچه می شود. خمیر گونه منعطف می شوم به هر سمتی که بخواهند. پخته می شوم شاید هم بسوزم. سوختنم مهم نیست چون فقط خودم می فهمم. و دیگران با صورتهایی حق به جانب نگاه می کنند حرف می زنند. تو این وسط کجای کاری؟! ورز داده می شوی... اما چه کسی می فهمد. اگر خوب منعطف نشوی می گویند چه خمیر بدی! باکی نیست این میان دلم را در صندوقی گذاشته ام و سخت نگاهش داشته ام. دل عاشق است. هر چه می شود بشود باکی نیست ترس از مردن دل است... گر چه بشکند گرچه دلخوشی هایش کوچک باشد...

                            در اتاقی که به اندازه ی یک تنهایی است

                            دل من

                            که به اندازه ی یک عشق است

                            به بهانه های ساده ی خوشبختی خود می نگرد

                            به زوال زیبای گلها در گلدان

                            به نهالی که تو در باغچه ی خانه مان کاشته ای

                            و به آواز قناری ها

                            که به اندازه ی یک پنجره می خوانند


مهم است کجای دنیا باشی... وقتی هستی قدر لحظه نمی دانی وقتی رفتی بهتر میفهمی چه لحظه هایی بود....مهم است... حتی برای خندیدن....دلم برای همه ی شیطنت ها همه ی خندیدن های از ته دلم تنگ شده است. کسی نوشته های تنهایی ام حتی اینجا که عمومی است نمی خواند کسی نمی داند نمی فهمد...

.........................

قلبم از این شهر خاکستری گرفته است.... دلم نیز گرفته است... خیلی... هیچ کس نمی داند هیچ کس نمی فهمد...