امام من آقای من انقدر بزرگ و بزرگواری که غربت بر قامتت نمی اید ...

 

هل من ناصر ینصرنی؟  کیست که از بند خاک رها شود ؟


   « ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی؟ داد از ان اختیار که تو را از حسین (ع) جدا کند!»




                                                                           جمله ی در« از شهید مرتضی اوینی

نظرات 3 + ارسال نظر
مروارید پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.morvarideslami.persianblog.ir/

به نام او
سلام.
داد از اختیار...

نرگس احمدی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ

هاجر منو ببخش تو رو خدا ...من هر شب میخوام بهت زنگ بزنم اما هر شب دیر میام خونه می گم زشته .شرمنده به خدا ....اگه بدونی چه قدر درگیرم ...اصلا نمی فهمم روزا چه جوری می گذره...الانم که واقعا شرمنده ام ...فک کنم لابد تحقیقتم تموم شده ...بازم ببخشید :*:*

مروارید جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ

به نام او
پست جدیدت رو خوندم.
اینجا نمی شه نظر گذاشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد