می خوام دلتنگیمو بگم می خوام لبهامو نگزم بغضمو که قلمبه  جمع می شه توی گلومو هی چنگ می ندازه و می خراشه گلوم رو بعدم میادو توی چشمام  اشک می شه و  غلغل می کنه اما یوهو می بلعمشون . .. رو به یکی بگم. یکی که ملامتم نکنه دلداریم نده نه هیچی نمی خوام امروز رفتم توی یه رستوران اما فرق می کرد همه چی به صورتها که نگاه می کردم انگار همه چقدر نا اشنان..... چقدر نمی فهمن چقدر دورن... مبهوت نگاهشون می کنم....از این به بعد اوضاع فرق می کنه.حالا کسی هست که دوستش می دارم ....دوستش می دارم ....دوستش می دارم ....دوستش می دارم ....اره ه ه ه ه ....اما دلتنگش می شم نمی شه بگم که داتنگتم اخه اگه غصه بخوره غصه می خورم... پس می خندم فریاد می زنم می گم من شادم من نفس می کشم امید دارم ...اما لحظه لحظه انتظار شبو می کشم که بیادو سرمو قایم کنم توی بالشتو  .... کسی نباید بفهمه هیچ کس.... من همه ی اشکامو با یک چیز پاک می کنم با امید .امید به اینده امید به.... نمی دونم اما من به امید که زندم نفس می کشم.

ذهنم شلوغه احتیاج به ارامش و سکوت دارم.یه چند وقت سکوت که افکارم و انسجام بدم.کلی کلمه ی  تاریک و روشن توی ذهنم هست .نا مرتب و بی نظم. با خودمم حتی در گیرم. کلماتی که لا به لا شون گم شدم .من کجام؟: کبوتر سفید من- عزیز دست نیافتنی- طلوع خاکستری- رز زرد و سفید- حوض نقره- ماه- ستاره - ابر- افتاب- خنکی- نور- ابی-اب- اب زلال اب زلال اب زلال- نارنجی -صورتی- ابی- سفید- اسمان- کاسه ی سفالی ابی- نور-نور -نور- جاده- فاصله- تنهایی- همدلی- دوست داشتن- عشق- اشک- لبخند- نفس عمیق- خواب- رویا.....

من ناراحت نیستم .توکل کردم و می دونم تنها نیستم .می خندم و شیطنت می کنم.دیگه نه ه ه ه .من می خندم توام بخند

******

احتمالا دچار مالیخولیای بدخیم  شدم.... خوب می شم فقط تو غصه نخور .بعدشم حرفهای دلتنگی  میادو میره .حساب کتابم نداره.پس من الان شادم...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
khire shode be abe zolal(setareye donbale dar) شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

fash miguyamo az gofteye khod delshadam,bandeye eshghamo az har do jahan azadam

غریب آشنا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.MBM2.mihanblog.com

سلام شما به ۱ مدت استراحت نیاز داری من هم همه این روزا رو رد کردم ولی بی مسافرت از اینکه میگی خوشحالم یعنی اینکه به پشت سرت نگاه نمی کنی فقط رو به رو امیدوارم روزهای خوشی رو سپری کنی بی مشکل بی دغدغه امید داشته باش

alisoft چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ق.ظ http://yadegharie.persianblog.com/

همه ما به یکی احتیاج داریم
اصلا تنهایی رو دوست ندارم / اگرچه یه زیبایی خاصی داری ولی هیچ خوشم نمیاد / اصلا یه موقع هایی آدم احتیاج داره که با یکی حرف بزنه و با خودش خلوت کنه ...

وب لاک خوش اسم و قشنگی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد