انقدر موضوع برای نوشتن و حرف برای گفتن دارم که هر وقت نوبت نوشتن در اینجا می رسه سرگرم اولویت بندی می شم و بین موضوعات سردرگم می شم . زمان هم انقدر زود میگذره  و من انقدر مشغله دارم که حتی صدای تیک تاک ساعت رو هم نمی شنوم. شنیده بودم اماده کردن مقدمات عروسی خیلی ادمو در گیر می کنه اما فکر نمی کردم انقدر....با این حال:

دیشب فیلم پست چی سه بار در نمی زند رو دیدم. به نظرم فوق العاده قوی و قشنگ بود .گفتگوها و سجع بین جمله ها و نوع بازی بازیگران. فقط بعضی از نکته ها روشن نشد . متاسفانه نقد هایی که به این فیلم بود در همان زمان اکران این فیلم در جشنواره رو نخوندم . اما نکته ای که توجه ام رو جلب کرد به تصویر کشیدن ادبیات گفتاری سه نسل بود که به زمان حال ختم می شد . و می شد سیر تکاملی! و یا به تعبیری بهتر  نزولی زبان گفتاری رو فهمید و اینکه چه بلایی به سر گفتار ما امده است!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
بشرا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام بانو
خوبی عرووووسک؟؟ توام دیدیش معرکه بووووود پسیچی!!!
آخه الهی نباشم برا هاجرم که اینقدر درگیرر شده عوضش نه غصه خانومم تا باشه ازاین مشغله های شادی بخش و شیرین.قدر تک تک این لحظه ها رو بدووون ببین من کی گفتمااا بعد سال دیگه این رووزا دلت براشون تنگ میشه ااااا.....
هاجری خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی التماس دعا برا خودم و دلم
مواطب خودتون باشینننن
بوووووس
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ملیحه سادات شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

جی بگم؟!؟!؟!؟!؟!
من نه پستچی و دیدم نه این روزارو گذروندم
.
.
.
.
باور کن اونقدرام که الان فکر میکنی بیکار نیستماااااا

مروارید دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://morvarideslami.persianblog.ir

به نام بهترین سرآغاز
سلام.
ممنون که وبلاگم می آی.
وااااااااااااااااااااااااااااااااای عروسییییییییییییییییییییی. مبااااااااااااااررررررررررررررررررررکه!
ایشالا وقت زیاد پیدا کنی برای کار هات.
وای که من چه قدر ناراحتم به خاطر سر نزولی زبان فارسی! یه مدت می خواستم مثل قدیمی ها حرف بزنم که حداقل در حفظ زبان فارسی یه کاری رده باشم.

کیمیا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.akharindonya.persianblog.ir/

سلام.
به نظرم اینم یه تغییره مثل همه ی تغییرها تو طول تاریخ. چرا نزولی؟ جرا بلا؟ هر تغییر برای رفع یک سری نیاز جدید در جامعه است. قطعا آن زبان اصیل امروزه پاسخ گو نیست.
مروارید اگه یادت باشه یه دوره ای هممون می خواستیم در حفظ زبان فارسی کوشا باشیم. یادته که. D-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد