همه چیز از اول:

روزها: زمان که می گذرد غریب بودنم را بیشترو بیشتر احساس می کنم لا به لای ادمها ... و دست وپای بسته ام را... من از میان تمام همهمه ی دود و سنگ و فلز گردن کشیدم و نا کجا اباد م را دیدم . جایی که همه اشنا بودند و کسی غریبه نبود.چه می شود گفت ؟ چه می شود کرد؟ گریزی نیست از این زیستن نا گزیر .زیستن که نه تبعید ناگزیر.انگار باید بی اختیار  دفن شوی زیر خروارها خاک و عادت کنی و همزبان شوی با روزمرگی ها. شکنجه ی تدریجی... و همه را به امید بازگشت به ناکجا ابادت تحمل کنی و دم بر نیاوری و حتی چاهی نباشد که سز دز حلقوم ان فرو کنی و هق هق کنی و چاه نیز با صدای  تو یکصدا شود...و هر روز غریب تر از دیروز در میان اینهمه نا اشنا قدم بزنی به روی همگی بخندی بگریی .کجاست راه گریز کجاست نا کجا اباد من که من از همه ی این ابادی های به ظاهر اشنای ویران  می گریزم .

*****

بیگانه ای در تبعید که به( هیچ کس) در کویر سبز ناکجا اباد نامه می نوشت...

http://kaveer.blogsky.com/?PostID=72

نظرات 3 + ارسال نظر
ری را دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی

خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

بای

بشری چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ب.ظ

یادم آمد یک نگاه ناب هست
در میان تخته سنگان آب هست
دست در دامان معنا می زدند
جامه ی می بر تمنا می زدند
یاد دارم باز شب تاریک بود
لحظه های یاد او چون نیک بود
یاد دارم باز شب پاییز بود
ناله ی دستان به رنگ بید بود
یاد دارم می رسید هر شب زدور
باز آوای منم شولای نور

سلمان شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام دوست من..

وبلاگ زیبایی دارید...

خوب هم مینویسید..

براتون آرزوی موفقیت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد